Sunday, September 30, 2018

I will be your french blog or website content writer

I will be your french blog or website content writer












About:

Hey there ! I'm Laura, a french Foreign Languages student. I'm a blog owner and writer so I'm used to researching and writing SEO optimized articles for your websites. I have over a year of experience in that field.

As a very curious person I'm familiar with a wide range of subjects. I can thus write articles about almost anything. I have a long experience in writing articles and a certain ease in writing. 


I ONLY WRITE IN FRENCH AND PLEASE CONTACT ME BEFORE YOU ORDER SO WE CAN DISCUSS THE THEME(S).


Bonjour, je suis une étudiante de 22 ans actuellement en Licence de Langues Etrangères. Rédactrice d'un blog orienté sur la littérature et la culture geek, j'ai l'habitude d'écrire très régulièrement sur une grande variété de sujets. 

Très curieuse de nature je connais de nombreux sujets et je peux donc écrire sur une large gamme de thèmes. Je travaille également comme rédactrice freelance depuis quelques mois et j'ai eu l'occasion d'écrire de nombreux articles pour des blogs et sites allant du cinéma aux produits bio.

Méticuleuse de nature je recherche toujours en profondeur les sujets qui me sont confiés.

MERCI DE ME CONTACTER AVANT DE COMMANDER.

Reviews


bernardo3000:Perfect !! Thank you !

davidliss394:trés bon travail, ravi!!!

davidliss394:very good job!!

bernardo3000:Travail impeccable ! Je recommande vivement.

nunoz720:Very good Job.


No comments:

Post a Comment